vedervärdigt

Vedervärdigt fyller 3 år

Kategori: Allmänt tjaffs

Idag är det exakt 3 år sen som jag startade den här bloggen. Tänka sig vad tiden går fort... Jag önskar att jag hade mer tid till detta. Rättare sagt, jag önskar att jag kunde ta mig mer tid till att driva på det här mer. Men men. Det går åtminstonde framåt, lite segt emellanåt. ;)
 
Jag firar det hela med en varm kopp choklad, feber, halsfluss och en turkosfärgad pencillintablett. (Det är vedervärdigt att åka på halsfluss en andra gång)
Ha en skön kväll!
 

KOMMENTARER:

  • Leo säger:
    2012-10-04 | 00:57:50

    Hittade hit från helgon, nu var det ett tag sedan detta inlägget postades men måste ändå uttrycka min avsky för just halsfluss fyfan lyckades få det säkert 3 gånger på ett år när jag var en 19 år. *ryser* Första gången jag fick det övervägde jag att hellre dö än att få det igen... Värsta är inte febern utan att man för böveln inte kan äta nånting på flera dagar... och så går man till läkaren och får en pinne nerkörd i halsen >< Så även om du är bättre nu så har du min sympati... halsfluss... usch. /Leo

    Svar: Tack för omtanken! Det är bra nu och jag har inte åkt på en tredje skitfluss. På tal om skit, den där färgglada pencillinen gjorde toastolen färgglad... om du förstår vad jag menar. :-)/ Ronja
    Ronja

Kommentera inlägget här: